Cerrar

es | val   

Claus i alternatives per a aconseguir finançament privat per a start-ups

També s'esposaran consells per a obtenir amb èxit injeccions econòmiques privades

el miércoles, 22 de mayo de 2019 de 17:00 a 19:00

Dónde:

Edificio Quorum III - Parque Científico UMH.

Sala 1

Avda. Universidad s/n

Elx/Elche (Alicante)

Contacto:

[email protected] | www.parquecientificoumh.es

Google Calendar

Más información e inscripciones

Mostrar ampliado

Tras finalizar la jornada, se organizarán reuniones bilaterales con los ponentes para comentar casos particulares

Tras finalizar la jornada, se organizarán reuniones bilaterales con los ponentes para comentar casos particulares

"Claus i alternatives per a aconseguir finançament privat per a start-ups" Aquest és el títol de la jornada que ha organitzat el Parc Científic de la UMH. 
Quan? Dimecres, 22 de maig
On? Sala 1 de l'edifici Quorum III
A quina hora? A les 17.00 hores
Qui són els ponents? 
Ignacio Urquiza, tècnic d'assessorament empresarial de CEEIM
Pedro Garcia, responsable d'assessorament empresarial de CEEIM, coordinador de Múrcia-Ban i partícip en Wannaseed.
Joaquim Gómez, inversor amb una dilatada experiència d'inversió en start-ups, tant en l'àmbit nacional com internacional. 

Com m'inscric? Assistència gratuïta i oberta al públic en general, prèvia inscripció en el formulari. 
A qui va dirigit? 
Obert al públic en general, encara que està especialment dirigit a emprenedors amb projectes empresarials que estiguen sense constituir o hagen sigut constituïts recentment i que oferisquen una proposta de valor i avantatge competitiu clar.

A més, podria interessar principalment a aquells projectes liderats per equips compromesos amb el negoci proposat, que compten amb vocació global i que vulguen realitzar-lo per a aprofitar els avantatges de comptar amb capital privat. També que es dirigisquen a mercats en creixement i a sectors prominentment tecnològics. 


Quins continguts es tractaran?

  • Implicacions del termini Start-up
    • Quan és correcte utilitzar-lo per a denominar a un projecte de negoci que es troba en fase de validació o en fase llavor. 
  • Diferents alternatives de finançament privat que existeixen.
    • Fons de coinversió Wannaseed
  • Claus per a sol·licitar injeccions econòmiques privades
  • Consideracions a tenir en compte per a obtenir-les amb èxit.


Per a conéixer les claus de primera mà també participarà en la jornada Joaquim Gómez, inversor amb una dilatada experiència d'inversió en start-ups, tant en l'àmbit nacional com internacional. 


A més, una vegada finalitzada la jornada, s'organitzaran reunions bilaterals amb els ponents per a comentar casos particulars. Els interessats en mantenir aquest encontre, hi hauran de sol·licitar-ho prèviament per mitjà del formulari d'inscripció. 

L'objectiu de Wannaseed és invertir i participar en el llançament de projectes empresarials amb vocació global que es troben en fase de validació o llavor. Aquesta fórmula de coinversió permet als padrins inversors aportar capital monetari i experiència en gestió a start-ups amb l'objectiu de convertir idees de negoci innovadores en companyies d'alt valor afegit. 

1.268 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO