Cerrar

es | val   

Excel·lents presentacions al Demo Day CEEI Impulsa 2017

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Publicado el martes, 19 de septiembre de 2017 a las 12:04

Mostrar ampliado

Demo day 1

Presentación Demo Day

Mostrar ampliado

Demo day 2

Muestrario de proyectos

Mostrar ampliado

Demo day 3

Muestrario de proyectos

El 18 de setembre, va tindre lloc al saló d’actes de CEEI Elx el Demo Day del programa CEEI Impulsa 2017. Aquest esdeveniment va suposar la materialització i exposició dels 9 projectes preseleccionats en la primera fase d’aquest programa.

L’acte s’inicià amb la presentació per part d’Olga Jornet, responsable del programa, que va agrair a tots els participants la seua implicació en CEEI Impulsa 2017. A continuació, cadascuna de les persones emprenedores va presentar el seu projecte, començant per Cookandplay l’objectiu de la qual és la formació lúdica en cuina amb un enfocament psicopedagògic per a xiquets mitjançant l’oferta de cursos i tallers. Per això, compta amb la col·laboració de professionals de l’educació, nutricionistes i psicòlegs.

El següent projecte, Fibbii, consisteix en una plataforma de comparació de preus, que mostra els millors preus i la informació més completa d’una gran diversitat de productes entre les tendes d’Espanya i Europa.

El tercer projecte fou Kerriman, un comerç electrònic de mocassins –zapatos castellanos–, fets a Espanya en cuir 100% natural, amb dissenys únics i amb les millors pells italianes.

A continuació es presentà eSocialy, una plataforma online dedicada a la integració i intervenció social, on es posen en contacte possibles usuaris amb professionals del sector.

Para tancar la primera ronda, es va dur a terme l’exposició del comerç electrònic de moda de baix cost Celefans que ofereix una atenció personalitzada i un servei de qualitat.

Posteriorment, se va procedir a la pausa cafè on els participants i els inversors pogueren intercanviar impressiones i aprofundir en els distints projectes.

La segona ronda s’inicià amb Nexusfly, projecte dedicat al disseny i fabricació de drons per a ús professional.

Continuàrem amb Footbrake, un sistema de protecció de calçat basat en la col·locació d’una puntera que el client, prèviament, ha dissenyat mitjançant la descàrrega d’alguna de les plantilles disponibles.

Un dels altres comerços electrònics present aquell dia fou Botellas Personalizadas, que pretén oferir un servei complet a la mesura dels seus clients i ajudar-los en la tria de productes mitjançant un assessorament personalitzat i assegurar-los una compra i transport, segurs i satisfactoris.

El darrer projecte presentat fou Smartable. Una idea enfocada a la fabricació d’articles que són capaços de connectar-se a Internet, i que abans no ho eren, per tal d’afegir noves i millors funcionalitats. Internet de las coses

Un cop acabades les presentacions, el comitè avaluador presentà les seus valoracions i va quedar pendent la decisió de quins projectes passaran a la següent fase que inclou un mentoratge especialitzat amb professionals de diversa índole.

5.847 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO